Dôležitosť fonematického uvedomovania pre budúci vývin školských zručností

5,00 

19 voľných miest

Katalógové číslo: VZOR-ABC-2 Kategória:

Popis

[vc_row css=“.vc_custom_1615881126447{padding-top: 0px !important;padding-right: 40px !important;padding-bottom: 0px !important;padding-left: 40px !important;}“][vc_column width=“1/2″][vc_column_text el_class=“perex“]
  • Téma súvisí s ranou gramotnosťou. Viaže sa na obdobie predškolského a mladšieho školského veku.
  • Bližšie sa pozrieme na rozvoj a praktické návody v rámci fonematického uvedomovania.
  • Iný pohľad na rozvoj a zisťovanie úrovne gramotnosti majú učiteľky, iní rodičia, iní psychológovia alebo ďalší odborníci v poradniach.

Bližšie sa pozrieme na dve kľúčové jazykové schopnosti. Ktoré sú to?[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=“1/2″][vc_custom_heading text=“Schopnosť naučiť sa čítať nie je vrodená. Čitateľmi sa nerodíme – stávame sa nimi. “ font_container=“tag:h4|text_align:center“ use_theme_fonts=“yes“][/vc_column][/vc_row]